Качване на килограми по време на почивка: Ето какво трябва да знаете

Качване на килограми по време на почивка: Ето какво трябва да знаете

Ако четете тази статия вероятно ви очаква почивка, където възможностите за хранене са особено големи. Днес ще говоря за наддаването на тегло по време на почивка с моите лични съвети за пътуване и здравословно хранене. Няма нищо по-лошо от това да се качите на кантара в банята след няколкодневно гастрономическо удоволствие и да видите, че сте качили между 2 и 5 килограма (или повече).

Отчитахте дните до почивката си и сега най-накрая сте тук. Усещате слънцето по лицето си, вкуса на чистия въздух и мириса на океана.

Това е раят!

Но има едно нещо, което разваля почивката ви: напълнявате. Не можете да повярвате, но изглежда, че вече сте качили няколко килограма.

Ако планирате почивка, ето някои причини, поради които може да качвате килограми по време на почивката:

Не се упражнявате достатъчно

Когато сте на почивка, е изкушаващо да прекарвате цялото си време в почивка на плажа или в басейна. Но това означава, че организмът ви не изгаря толкова много калории, колкото обикновено. И тъй като по време на почивката често се яде повече от обикновено, това може да доведе до увеличаване на теглото.

Прекалявате с алкохола, докато сте на почивка

Много хора обичат да пият алкохол, докато са на почивка – и в това няма нищо лошо. Но ако пиете твърде много алкохол, особено ако го правите редовно по време на почивката, това също може да доведе до увеличаване на теглото. Това е така, защото алкохолът съдържа много калории, но не ни засища така, както другите храни – така че в крайна сметка ядем повече, отколкото бихме яли обикновено, ако не пиехме толкова много!

Ядете повече от обичайното

Много хора увеличават приема на калории с до 50 %, когато отиват на почивка. Това може да се дължи на факта, че опитвате различни храни с непознати вкусове или че апетитът ви се увеличава поради консумация на алкохол. Похапването между храненията е често срещано сред почиващите, което може да доведе до прекомерна консумация на калории през деня. Лесно е да се увлечеш по храната и напитките, когато пред теб има шведска маса, на която можеш да ядеш всичко.

Забравили сте спортната си гривна

Много хора предпочитат да не носят спортна гривна, докато са на почивка. Това означава, че те забравят колко калории са изгорили, което може да ги накара да мислят, че не се нуждаят от толкова много храна или напитки, колкото обикновено. Ако искате да не напълнявате по време на почивката си, не забравяйте да опаковате спортната си гривна, за да можете да следите колко калории изгаряте всеки ден!

Не пиете достатъчно вода

Ако не пиете достатъчно вода, е лесно да се дехидратирате. Дехидратацията може да доведе до повишаване на теглото и до засилване на глада. Уверете се, че приемате поне осем чаши вода всеки ден, за да се чувствате сити и удовлетворени от храната.

All-inclusive хранене

Отрупаните маси с храна могат да бъдат измамни. Ако пиете алкохол и ядете висококалорична храна, е лесно да ядете повече, отколкото трябва, без дори да го осъзнавате. Всеки е ставал свидетел на отрупани чинии храна в ресторанта. Лесно е да попаднете в този капан, когато се храните на бюфети и в курортите “ол инклузив”. Ако ще се храните на някое от тези места, разгледайте менюто предварително, за да знаете какви храни се предлагат и да планирате храненето си по подходящ начин.

Опитайте се да не преяждате, тъй като някои храни може да не си заслужават качването на килограми, и не забравяйте, че ваканцията е чудесно време за релаксация, така че не се стресирайте, ако качите няколко килограма, в крайна сметка бързо качените килограми лесно се изгарят.

Leave a Reply

Your email address will not be published.